تولید کننده سپتیک تانک تولید کننده سپتیک تانک .

تولید کننده سپتیک تانک

سیستم های سپتیک تانک و عملکرد آن ها

سپتیک تانک:

اگر می خواهید از تعمیرات پر هزینه سیستم سپتیک تانک خود داری کنید، نگهداری و مراقبت از سیستم سپتیک تانک بسیار مهم است. بسیاری از خانه ها در مناطق روستایی کشور که در آن ها خطوط فاضلاب شهری موجود نیست، برای دفع و پردازش زباله های خانگی به سیستم های سپتیک تانک بستگی دارد. بدون این سیستم های کارآمد و مقرون به صرفه، بسیاری از مردم به خانه خارج از خانه سنتی اعتماد می کنند. در زیر اصول کار سیستم سپتیک تانک و کار هایی که می توانید برای حفظ کارایی آن انجام دهید را می آموزید.

سیستم سپتیک تانک چگونه کار می کند؟

سیستم اولیه سپتیک تانک یک سیستم تصفیه و دفع فاضلاب در محل است که اغلب در زیر خاک مدفون می شود. دو سیستم اصلی سپتیک تانک  وجود دارد:

1.     مخزن نگهدارنده

2.     میدان جذب

با وارد شدن زباله های خانگی به مخزن چندین اتفاق رخ می دهد:

·   جامدات آلی به سطح تشکیل شده و لایه کف را تشکیل می دهند. در آن جا مواد جامد توسط باکتری ها هضم می شوند.

·        مواد جامد غیرآلی و بی اثر از هضم های باکتریایی به پایین فرو می روند و لایه لجن را تشکیل می دهند.

·        آب شفاف و خاکستری یا پساب در لایه میانی قرار دارد.

زمینه جذب:

میدان جذب که غالباً به عنوان میدان تخلیه شناخته می شود، یک مدار سوراخ شده از لوله ها است که در بستر سنگ ریزه ای که در زیر زمین مدفون شده است. پساب و آب خاکستری موجود در مخزن نگهدارنده سیستم سپتیک تانک به درون لوله ها ریخته، به داخل شن ریخته و توسط زمین جذب می شود.

چه چیزی باید اجتناب شود؟

از آن جا که سیستم های سپتیک تانک برای تجزیه و هضم مواد آلی و جامدات به باکتری ها متکی هستند، باکتری برای حفظ عملکرد مناسب سیستم سپتیک تانک و کاهش پمپاژ و نیز تمیز کردن بسیار حیاتی است. در صورت از بین رفتن باکتری ها، سیستم سپتیک تانک شما به سرعت به ظرفیت خود رسیده و برای حفظ هر نوع عملکردی به پمپاژ مکرر نیاز دارد.

چندین محصول خانگی می توانند باکتری های لازم را در یک سیستم سپتیک تانک صدمه زده یا از بین ببرند، که عبارتند از:

·        مواد شوینده لباسشویی

·        سفید کننده و کلر

·        ضد عفونی کننده ها

·        اسید ها

·        فرآورده های نفتی

·        ترکیبات پاک کننده

·        تمیز کننده های کاسه توالت

·        درهای بازکن تخلیه کنید

جدا از محصولات ذکر شده، هرگز نباید اجازه دهید موارد زیر وارد سیستم سپتیک تانک شما شوند:

·        ته سیگار

·        محصولات زنانه

·        پوشک بچه

·        زباله های حیوانات خانگی

·        بستر بچه گربه

·        سطل زباله پلاستیکی و زباله های خانگی

باکتری های موجود در سیستم سپتیک تانک دوست شما هستند. بدون هضم مجدد آن ها توسط لایه زباله، زباله ها به سرعت جمع می شوند، به قسمت جذب سر ریز می کنند و از زهکشی مناسب جلوگیری می کنند تا سیستم سپتیک تانک شما از کار بیفتد.

نگهداری سیستم سپتیک تانک:

سیستم های سپتیک تانک به غیر از پمپاژ دوره ای، به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. وزارت حفاظت از محیط زیست توصیه می کند هر سه سال یک بار یک سیستم های سپتیک تانک پمپاژ و بازرسی شوند. اگر خانه شما از دفع زباله استفاده می کند، سیستم سپتیک تانک شما باید سالانه پمپاژ شود.

برای پاسخ به سوالات خود در خصوص سیستم سپتیک تانک، همین امروز با کارشناسان شرکت پایپ ایران تماس بگیرید.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان سپتیک تانک پلی اتیلن نیاز دارید؟

لوله کشی های متخصص شرکت پایپ ایران، همیشه و در همه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند.

کتابچه راهنمای دارندگان سیستم سپتیک تانک:

هیچ کس قصد ندارد هزینه سپتیک تانک را داشته باشد. این که سیستم سپتیک تانک شما جدید باشد یا خراب باشد، این کتابچه راهنما برای هر صاحب خانه لازم است.جهت مشاهده کتابچه راهنما به وبسایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه نمایید. علل را بشناسید و راه حل هوا دهی کنترل شده سپتیک تانک را در سیستم عفونی و سپتیک تانک خود کشف کنید.

سپتیک تانک جزء یکی از دارایی مهم برای هر ملکی است! به همین دلیل بسیار مهم است که شما روی مواد مناسب سرمایه گذاری کنید. به دنبال سپتیک تانک پلی اتیلن هستید؟ به وبسایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه نمایید.

امروز با یک پیشنهاد رایگان و همراه با تعهد از طریق تلفن یا فرم درخواست آنلاین با محصولات گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سپتیک تانک و سایر محصولات پلی اتیلنی پیش ساخته، تولید سپتیک تانک و اطلاع از قیمت سپتیک تانک با کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.


برچسب: سپتیک تانک، سپتیک تانک فاضلاب، سپتیک تانک پلی اتیلن، تولید کننده سپتیک تانک، قیمت سپتیک تانک، تولید سپتیک تانک، فروش سپتیک تانک، سپتیک تانک پلی اتیلن، پایپ ایران،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۵۹ توسط:شرکت پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده